Nazwa: |
Marketing w małych i średnich przedsiębiorstwach |
Trwa: |
30 godzin lekcyjnych
|
Cena: |
450 zł (od osoby wraz z materiałami szkoleniowymi) |
Typ: |
Kurs
|
Opis: |
Celem kursu jest uzyskanie przez uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie metod i celu rozpoznawania rynku, przygotowania oferty rynkowej oraz działań marketingowych, a także ustalania opłacalności przedsięwzięć.
Zakres kursu:
- pojęcie marketingu i jego możliwości wykorzystania w przedsiębiorstwie
- empiryczne badania marketingowe i badania rynku firmy - dlaczego reklama w biznesie nie jest najwaĹĽniejsza
- marketing - jak dotrzeć do konsumenta
- organizacja i analiza opłacalności przedsięwzięcia
|
Wykładowca: |
|
Zapisanych przez WWW: |
na razie brak
|
Zapisanych telefonicznie: |
na razie brak
|
Rozpoczęcie: |
|